سند حاضر قرارداد حقوقی و لازم‌الاجرا بین کاربر سایت («شما» و «فروشنده» و «بازاریاب» و «خریدار») و رام است.

رام طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران ازجمله قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از حقوق مصرف­ کننده فعالیت می‌کند. درصورتی‌که کاربر قصد عضویت و استفاده از خدمات رویای آکادمی مهرازی را داشته باشد، لازم است متن قوانین و مقررات («قرارداد») را به نحو کامل مطالعه و سپس اقدام به استفاده از وب­سایت و یا عضویت در آن نماید.

استفاده از هوش معماری، اقدام به عضویت، اقدام به ورود کاربر و ارتقا به فروشندگی یا بازاریابی در وب‌سایت، و استفاده از سایر خدمات ارائه‌شده، به معنای آگاه بودن از قرارداد و قبول مفاد و شرایط آن است. کاربر همچنین می‌­پذیرد که رابطه بین رویای آکادمی مهرازی و ایشان توسط این قرارداد سامان داده شود و هرگونه تراکنش مالی و غیرمالی بین طرفین تحت پوشش این قرارداد خواهد بود. لذا درصورتی‌که موادی از این قرارداد یا کلیت آن موردتوافق کاربر نباشد، حق استفاده از خدمات رویای آکادمی مهرازی را ندارد. این توافق بر اساس ماده ۵ قانون تجارت الکترونیک و ماده ۱۰ قانون مدنی تنها مرجع موردقبول در روابط رام و کاربران خواهد بود.

به دلیل اهمیت سند حاضر و نیز به‌منظور تسهیل مطالعه برای کاربر، مفاد هر ماده در بخش های مرتب شده، برای شما فراهم‌شده است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج در قرارداد حاضر، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی فی‌مابین کاربر و رویای آکادمی مهرازی محسوب می‏‌شود.

عنوان آکاردئون
لورم ایپسوم متن ساختگی....
عنوان آکاردئون
لورم ایپسوم متن ساختگی....
عنوان آکاردئون
لورم ایپسوم متن ساختگی....

تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات رام تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه این سایت و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، رام حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت هوش معماری در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا ما مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت رام  کنترل نماید.